Výběr podle značky:

Doporučujeme

Kancelářské křeslo MERLI

Kancelářské křeslo MERLI

Dvoubarevná kancelářské křeslo s vysokým ergonomickým tvarovaným opěrákem a sedákem, čalouněné područky

3420,- Kč Detail

2. listopadu 2011
Solac
Výrobky Solac jsou momentálně nedostupné z důvodu změny distributora pro ČR. Děkujeme za pochopení a prosíme tyto výrobky neobjednávejte. Dostupnost bude začátkem prosince.

25. října 2011
Spuštěn obchod s dílenským nábytkem
Navštivte náš nový obchod kde nabízíme: dílenské skříně, pracovní stoly, manipulační vozíky, olejové hospodářství, vybavení pro záchranné sbory, vybavení pro školy, kovové skříně, registrační a zásuvkové skříně, regály, šatní skříně, kovové regály, šatní lavičky a další zboží

1.litopadu 2011
Další obchody
Mezi naše další obchody patří: Dílenský nábytek
Náplně a tiskárny
Židle a židličky

Platba

1. Převodem na účet - číslo účtu: 2304008/0300 ČSOB (Zboží bude odesláno ihned po připsání peněz na náš účet.)

Způsob objednání

1) Telefonicky na čísle 476111228 / 603110944) Na naší e-mailové adrese: CreateLink("info", "", "tegus.cz");   info@nerad.cz nebo toptoner@nerad.cz
2) Přímo v e-shopu na našich internetových stránkách. Nenajdete-li Vámi požadované zboží v našem e-katalogu, žádáme Vás o telefonickou nebo e-mailovou poptávku. 

Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, zaslané zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží, a to bez udání důvodu. Toto právo je možné uplatnit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. V tomto případě kupující zašle na své náklady zboží na adresu odesílatele,která je uvedena v kupní smlouvě. Vrácené zboží musí být nepoužité, čisté a v původním obalu. Při nesplnění těchto podmínek nelze vrácení zboží nárokovat. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny převodem na jím zadaný účet do 7 pracovních dní po obdržení zboží.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě, že se zboží nevyrábí nebo nedodává nebo v případě výrazné změny ceny. O této situaci bude kupující do 24hodin informován.

Ochrana dat

1) Prodávající se zavazuje chránit osobní data zákazníků před zneužitím.
2) Ve smyslu zákona č.256/1992 Sb. v novelizovaném znění je zaručena bezpečnost údajů v informačním systému.

Doprava a poštovné v tuzemsku Pokud vám přepravní společnost bude předávat zboží s porušeným obalem, prosíme nepřebírejte ho a s řidičem ihned sepište reklamační protokol.
Děkujeme.

Poštovné či dopravné hradí kupující při nákupu do 3000 Kč bez DPH. Nad 3000 Kč bez DPH a do 30 kg váhy zásilky hradí expresní přepravu nebo dopravu zásilek po ČR prodávající.

Zboží u nás zakoupené Vám zašleme:

1) expresní službou PPL do 30kg. Při nákupu do 3000 Kč bez DPH hradí tuto službu kupující, nad 3000 Kč bez DPH a váhy zásilky do 30kg hradí expresní přepravu prodávající.

DODACÍ LHŮTA DO 48 HODIN ve dnech pracovních *
 Pokud nebudete zastiženi, zanechají Vám pracovníci PPL zprávu o nevyzvednutí zásilky.

2) doprava zásilek nad 30kg po ČR bude sjednávána s firmou Radiálka.

Ceny za dopravu je možné spočítat zde:

http://www.radialka.eu/portal/index.php/cenik-prepravy

Po přijetí objednávky se Vám ozveme na uvedené telefonní číslo.


Při nákupu do 3000 Kč bez DPH účtujeme přepravné ve výši 100Kč bez DPH.

Při nákupu nad 3000 Kč bez DPH a váhy zásilky do 30 kg se poštovné neúčtuje.

3) vlastní doprava - osobní odběr. V tomto případě nebude kupující platit žádné dopravné a poštovné.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je uvedena v e-katalogu. U zboží, kde je v kolonce dodací lhůta uvedeno „na dotaz“ je nutné informovat se o dostupnosti zboží buď telefonicky na číslech 476111228 / 603110944, nebo prostřednictvím e-mailu CreateLink("info", "", "tegus.cz"); info@nerad.cz. Při jakýchkoli změnách budete neprodleně informováni. Objednávka zboží je závazná a nelze od této smlouvy odstoupit.

Přesný termín dodání jsme připraveni Vám potvrdit telefonicky na číslech +420 476111228 / 603110944

Záruční podmínky

Provozovatel těchto stránek, firma Nerad, si stanovuje pro případ reklamace zboží následující postup:
1) Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Záruka je vztažena na veškeré zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s funkčností zboží, jeho užitnými a estetickými vlastnostmi.
2) Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí, jímž se rozumí předání dopravcem zákazníkovi.
3) Výrobce neodpovídá za škody vzniklé nesprávným používáním výrobků, které neodpovídají zacházení s výrobkem dle návodu k použití. Z těchto důvodů vždy před uvedením Vámi zakoupeného zboží do užívání pozorně přečtěte návod k použití.
4) Tento reklamační řád je platný od 1.9.2009

Záruční listy

Pokud potvrzený záruční list nebude součástí dodávky, bude Vám zaslán poštou neprodleně poté, co se dozvíme, že jste objednané zboží převzali a zaplatili.

Záruční opravy

V případě záruční opravy se obracejte přímo na nás.

Pozáruční opravy

Pozáruční opravy jsou prováděny v síti autorizovaných servisů, informace o nich získáte u nás.

Reklamace

V případě reklamace je kupující povinen o tom písemně informovat prodávajícího. V tomto oznámení Vás žádáme o co nejpodrobnější popis důvodu reklamace. Obratem budete informováni prodávajícím o dalším postupu vyřizování reklamace. V ostatních případech se reklamace řídí platnými zákony, zejména se Zákonem na ochranu spotřebitele. Přijetím našich obchodních podmínek bude Vámi objednané zboží doručeno dle této smlouvy.

Děkujeme za Vaši objednávku. Nerad Jaroslav a Romana Eichelmanová